niedziela, 22 listopada 2015

Tag i kwiaty

Witam Was w ten pochmurny dzień.Ostatnie dni wszystkie są takie i przez to mam mały problem z robieniem zdjęć.Dzisiaj pierwszy raz odważyłam się popróbować zabawy z mediami.Na blogu TOWARZYSTWA DOBREJ ZABAWY ,pojawiło się wyzwanie pod tytułem: ,,Tag z własnoręcznie wykonanymi kwiatami."Popatrzyłam na kursiki,pooglądałam na innych blogach i zasiadłam do dzieła.Tekturkę taga pomazałam pastą strukturalną gruboziarnistą i delikatniejszą.Popsikałam mgiełkami ,poembosingowałam dla połysku.Kwiaty zrobiłam trochę wcześniej i jakoś nie było ich gdzie dodać.A tu  taki pomysł i wykorzystane.Na niektórych zdjęciach może zobaczycie efekt mokrych liści który uzyskałam przez proszek do embosingu w kolorze bezbarwnym.





Tag do 9 XII 2015


6 komentarzy:

  1. Jeśli to miał być tylko eksperyment z mediami, to gratuluję! Świetny efekt!
    Dziękuję za przyłączenie się do zabawy z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy raz -super
    Dziękuję za zabawę z TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem udany eksperyment. Ten tag ma w sobie wiele energii :) Dziękuję, że bawisz się wraz z TDZ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zmediowany tag :) dziękuję za udział w zabawie TDZ :)

    OdpowiedzUsuń