piątek, 11 grudnia 2015

Bajkowy domek

Praca trochę z innej beczki.Dotąd były przede wszystkim kartki,więc zatęskniłam za inną formą.Wymyśliłam sobie domek z filcu.Jako podstawę użyłam filcu w arkuszu,daszek sfilcowałam na mokro.Ścianki wyszyłam muliną i koralikami.To oto moje cudo zgłaszam na wezwanie Snip Art pt:,,Bajkowe święta" 
Drugim wyzwaniem jest zabawa na blogu SCRAPCAFE pt:,,Ośnieżony domek".Mój domek jest ośnieżony choć wokoło nie ma jeszcze śniegu.
Trzecie wyzwanie jest na blogu Cherry Craft pt:,,Ozdoba świąteczna"












Aktualne wyzwanie :))

6 komentarzy:

  1. Domek jest bajeczny... podziwiam misternie wyszywaną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, od razu buzia się śmieje! Przepiękna bajkowa dekoracja. Ach gdyby choinkę ubrać tylko w takie ozdoby... to byłoby cuuudooo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne ozdoby :-) - dziękujemy za udział w zabawie z CherryCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!
    Prawdziwie bajkowy!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita praca! Dziekujemy za udzial w wyzwnaiu SNipArt

    OdpowiedzUsuń